Utvikling av styringsverktøyet AdmMit
Gründerne av AdmMit har fått realisert sitt drømmeverktøy – en bransjeløsning som effektiviserer datahåndtering og minimerer nødvendigheten av å ha flere systemer.
Applikasjonen
AdmMit-systemet gir ansatte og ledelsen i transport- og entreprenørbransjen bedre oversikt over nåtidsinformasjon.
Hver ansatt har enkel tilgang til funksjoner som arbeidsplan, HMSK-skjema, innsjekk og timeregistering. Ledere har oversikt over hvem som er hvor, materiellstatus, arbeidsplaner, kjøre- og hviletider samt regnskapsrapporter.
AdmMit er nettbasert og tilpasset bruk på mindre skjermer som iPad og andre tablets. Uansett om man er i bil, gravemaskin, på kontoret eller i godstolen har både sjåfører og administrasjonen full oversikt.
Teknisk løsning og integrasjoner
AdmMit er bygget på Microsoft-plattform og har grensesnitt mot mange andre systemer – blant annet løpende innhenting og analyse av data fra kjøretøy via REST/SOAP API’er, og integrasjon med lønns- og regnskapssystemer.
Systemet er modulbasert og bygget slik at det enkelt skal kunne integreres med nye systemer etter behov.
Nettsted og presentasjonsfilm
For å markedsføre løsningen sin har AdmMit blant annet fått utviklet en presentasjonsfilm.
Karakterene i «AdmMit-universet» er bygget fra bunn av i 3D og skal leve videre som presentatører av systemet i både opplæringsfilmer, presentasjoner og øvrig markedsmateriell. Her kan du se filmen: