Gründerne av AdmMit har fått realisert sitt drømmeverktøy – en bransjeløsning som effektiviserer datahåndtering og minimerer nødvendigheten av å ha flere systemer.

Applikasjonen

AdmMit-systemet gir ansatte og ledelsen i transport- og entreprenørbransjen bedre oversikt over nåtidsinformasjon.

Hver ansatt har enkel tilgang til funksjoner som arbeidsplan, HMSK-skjema, innsjekk og timeregistering. Ledere har oversikt over hvem som er hvor, materiellstatus, arbeidsplaner, kjøre- og hviletider samt regnskapsrapporter.

case-signin-admmit-2
Case-admmit-logo-mobil
Case-AdmMit-Fargepalett-5
Case-dashboard-1

AdmMit er nettbasert og tilpasset bruk på mindre skjermer som iPad og andre tablets. Uansett om man er i bil, gravemaskin, på kontoret eller i godstolen har både sjåfører og administrasjonen full oversikt.

Teknisk løsning og integrasjoner

AdmMit er bygget på Microsoft-plattform og har grensesnitt mot mange andre systemer – blant annet løpende innhenting og analyse av data fra kjøretøy via REST/SOAP API’er, og integrasjon med lønns- og regnskapssystemer.

Systemet er modulbasert og bygget slik at det enkelt skal kunne integreres med nye systemer etter behov.

Nettsted og presentasjonsfilm

For å markedsføre løsningen sin har AdmMit blant annet fått utviklet en presentasjonsfilm.

Karakterene i «AdmMit-universet» er bygget fra bunn av i 3D og skal leve videre som presentatører av systemet i både opplæringsfilmer, presentasjoner og øvrig markedsmateriell. Her kan du se filmen:

Teamet

Cathrine Dreyer

Cathrine Dreyer

Teamleder
+47 970 99 077
Bjørn Helge Aass

Bjørn Helge Aass

Senior systemutvikler
Andreas Ringdal

Andreas Ringdal

Senior systemutvikler
Appex_2021_Ansatte _Ola Alsaker_206993

Ola Alsaker

Systemutvikler

La oss ta en prat!

Har du et prosjekt på gang? Skriv inn din e-post­adresse, så tar vi kontakt.

"*" indicates required fields

Personvern*