Utfordringen
Pull&Bear hadde behov for å markedsføre en ny vårkolleksjon. De delte kolleksjonen inn i forskjellige antrekk der hvert antrekk skulle markedsføres på ulikt vis.
Appex fikk i oppgave å skape noe unikt og utradisjonelt for et av disse antrekkene — noe som skulle fange øyet til følgerne deres på Instagram og Facebook.
Resultatet
Etter å ha kartlagt alle behov, ble vi enig med kunden hva vi skulle lage. Kunden ønsket en animasjon med musikk og dans der klærne fra vårkolleksjonen var simulert.
Vi startet med å animere en «utstillingsdukke». Deretter designet vi klærne, simulerte disse over animasjonen og la til tekstur og lyssetting. Resultatet ble en animert utstillingsdukke som danser.
Animasjonen ble meget godt mottatt og fikk en god dose ❤️ og millioner av visninger i Pull&Bear sine sosiale kanaler.
It has been incredible to work together, a true professional and a genius of digital animation!
Pol Rendé, Content Creation & Comms, Pull&Bear
Teamet
Prosjekter
Messestand på ONS 2022
- Konseptutvikling
- Interiør & expo
- Grafisk design
SOS-Barnebyer kokebok
- Grafisk design
- Rådgivning
Messestand på ONS 2022
- Konseptutvikling
- Interiør & expo
- Animasjon
- Nettsteder
- Grafisk design
- 3D
Sesongdisplay
- Konseptutvikling
- Grafisk design
Nettsted, illustrasjoner og animasjon
- Nettsteder
- Grafisk design
- Animasjon
- Rådgivning
- Konseptutvikling
Design og animasjon
- Animasjon
- 3D
Haugalandskonferansen 2022
- Grafisk design
- Animasjon
- Foto & film
Visuell identitet & nettsted
- Grafisk design
- Animasjon
- Markedsføring
- Tekst
- Nettsteder
- Profilering
- Appex DM
Film og animasjon
- Foto & film
- Animasjon
- 3D
Visuell identitet
- Grafisk design
- Rådgivning
- Konseptutvikling
Visuell identitet
- Analyse & innsikt
- Konseptutvikling
- Grafisk design
Intranett & app
- Apps
- Systemutvikling
- UX/UI