Driftsmelding: Nordlo har blitt utsatt for et virusangrep, og dette påvirker også noen av kundene til Appex. Mer informasjon og helpdesk på nordlohaugesund.no

Gullsild er reklamebransjens store årlige happening på Haugalandet med utdeling av priser i en rekke kategorier. Gullsild 2012 ble arrangert 26. oktober i Maritim Hall i Haugesund.

Gullsildjuryen 2012 har bestått av høyt aktede bransjefolk fra hele landet:

  • Bjørn Rybakken, kreativ leder og designer i Tangram, Oslo
  • Tobias Næss, interaktiv direktør i MK Norway, Bergen
  • Kristin Koll Svensen, art director og leder i Aldente, Stavanger
  • Heydays, design + direction, Oslo
  • Tom Emil Olsen, kreativ leder i Havnevik Reklamebyrå, Ålesund

Beste interaktive løsning

Appex vant med «Billett-apps for iPhone og Android» for Kystbussen.

100% funksjon og convenience. Og det treffer som søren. En fantastisk forbedring fra hvordan det var tidligere, og brukeren er satt i høysetet…eh unnskyld, buss setet. En knall løsning som gjør hverdagen enklere for brukerne. Det er merkevarebygging. I praksis.

— Gullsildjuryen 2012

Vi er kjempestolte og takker Kystbussen for at vi fikk gjøre dette spennende prosjektet.

De nominerte var:

  • “Haugesundregionen” – Oppdragsgiver: Haugaland Vekst – Byrå: Konvoi/Appex
  • “Billett-apps for iPhone og Android” – Oppdragsgiver: Kystbussen – Byrå: Appex
  • “Nettside og ny profil” – Oppdragsgiver: Maritimt Forum – Byrå: Carbon14/iDrift