Gullsild til Appex!
Gullsild er reklamebransjens store årlige happening på Haugalandet med utdeling av priser i en rekke kategorier. Gullsild 2012 ble arrangert 26. oktober i Maritim Hall i Haugesund.
Gullsildjuryen 2012 har bestått av høyt aktede bransjefolk fra hele landet:
- Bjørn Rybakken, kreativ leder og designer i Tangram, Oslo
- Tobias Næss, interaktiv direktør i MK Norway, Bergen
- Kristin Koll Svensen, art director og leder i Aldente, Stavanger
- Heydays, design + direction, Oslo
- Tom Emil Olsen, kreativ leder i Havnevik Reklamebyrå, Ålesund
Presseomtale:
- TV Haugaland sin reportasje fra Gullsild
- Haugesunds Avis skriver Gullsild
- Her kan du lese våre Tweets fra kvelden – løpende oppdateringer og bilder
Beste interaktive løsning
Appex vant med «Billett-apps for iPhone og Android» for Kystbussen.
— Gullsildjuryen 2012100% funksjon og convenience. Og det treffer som søren. En fantastisk forbedring fra hvordan det var tidligere, og brukeren er satt i høysetet…eh unnskyld, buss setet. En knall løsning som gjør hverdagen enklere for brukerne. Det er merkevarebygging. I praksis.
Vi er kjempestolte og takker Kystbussen for at vi fikk gjøre dette spennende prosjektet.
De nominerte var:
- “Haugesundregionen” – Oppdragsgiver: Haugaland Vekst – Byrå: Konvoi/Appex
- “Billett-apps for iPhone og Android” – Oppdragsgiver: Kystbussen – Byrå: Appex
- “Nettside og ny profil” – Oppdragsgiver: Maritimt Forum – Byrå: Carbon14/iDrift