Kundebarometer 2015

Årets kundeundersøkelse gir oss gode skussmål og verdifulle innspill til hva vi kan gjøre bedre. Tusen takk til alle våre kunder!

Appex_Kundebarometer_2015 Vi er opptatt av å måle tilfredshet og lojalitet blant våre kunder. Appex Kundebarometer har kun tre spørsmål:

Undersøkelsen er basert på tilsvarende kundeindekser både nasjonalt og i andre land.

Med 370 svar og 457 kommentarer på spørsmålene er vi overveldet over responsen og engasjementet!

Appex har en fantastisk kundeservice, og er kjappe til å ordne problemer dersom noe dukker opp!

— Appex-kunde

Resultatene 2015

I 2015 sier 80% at de totalt sett er meget fornøyd med Appex og 77% gir oss full score på kvaliteten. Det vi er aller mest fornøyd med er likevel at hele 89% av våre kunder – 9 av 10 – definitivt vil anbefale oss til noen de kjenner!

Dette er en tillitserklæring som motiverer oss til å stå på videre – for å gi deg og dine kunder en bedre opplevelse! Tusen takk!

Jeg føler at prosjektet er i trygge hender og at personene vi samarbeider med i Appex sitter på en unik kompetanse.

— Appex-kunde

God oppfølging. Faglig dyktighet. Pålitelige mennesker. Nysgjerrige på å løse utfordringer. Lagspillere.

— Appex-kunde

Ved henvendelser føler jeg meg prioritert, dere yter en service som jeg er fornøyd med! Dere hjelper og løser mine problemer på en slik måte at jeg ikke føler meg dum, lærer og forstår utfordringen og dere gir meg det litt ekstra.

— Appex-kunde

Alltid positive og godt humør på ansatte! Profesjonell leveranse innen flere fag, og møtene gir meg en bedre opplevelse enn andre sammenlignbare møter! :)

— Appex-kunde

Tusen takk og gratulerer!

Tusen takk til alle som svarte på Appex Kundebarometer 2015 og gratulerer til Ragnhild Berg Eide hos Tveit Regnskap på Husnes som stakk av med svar-premien.

Alltid meget, meget god service. Uansett hvor stort eller lite spørsmålet/oppdraget er.

— Appex-kunde