3 Gullsild til Appex!
Hurra! Hurra! Hurra! Slik ble Gullsild-kvelden.
Design- og reklamebransjen på Haugalandet var samlet i Maritim Hall på fredag for den årlige Gullsild-kåringen. Sammen med våre gode kunder tok vi stolt hjem hele tre utmerkelser!
Beste identitetsdesign
Vinner: Lundegård Alpakka – av Appex
Juryens begrunnelse:
Ren, ordentlig, tydelig, balansert og velfungerende identitet for en bransje som ikke er bortskjemt med den slags. Troverdig og varm.
Beste nettsted
Vinner: Laastad & Co – av Appex
Juryens begrunnelse:
Gjennomført, utypisk med en inderlighet, kjærlighet til produktet og menneskene som kjøper. Det er sjelden en finner slikt på denne type nettsteder, uten at det går ut over det tekniske en bruker forventer.
Beste markedsstunt
Vinner: Interaktiv julegryte for Frelsesarmeen – av Appex
Juryens begrunnelse:
Helt klart beste idé, gjennomføring og resultat. Plusspoeng for å tenke utenfor boksen, og å koble det digitale til den fysiske verden. Imponerende at de fikk roboten til å fungere i praksis også.
Les mer om prosjektene og kåringen
- 14 nominasjoner til Appex
- Prosjekt: Nettsted for Laastad & Co
- Prosjekt: Frelsesarmeens Interaktive Julegryte
- Gullsild juryen 2014
- Om Gullsild
Presseomtale:
- TV Haugaland sin reportasje fra Gullsild
- Haugesundnytt: Motivasjonsfaktor
- Haugesundnytt: Vinnerne
- Haugesundnytt: Bilder fra den røde løperen 1
- Haugesundnytt: Bilder fra den røde løperen 2
- Haugesunds Avis
→ Les også om tidsmaskinen.no, som vi garantert melder på til Gullsild 2015 :-)