Driftsmelding: Vår leverandør Nordlo har blitt utsatt for et virusangrep, og dette påvirker også tjenestene til Appex og våre kunder. Arbeidet med gjenoppretting går framover. Nordlo oppdaterer løpende status her: nordlohaugesund.no

Hurra! Hurra! Hurra! Slik ble Gullsild-kvelden.

Design- og reklamebransjen på Haugalandet var samlet i Maritim Hall på fredag for den årlige Gullsild-kåringen. Sammen med våre gode kunder tok vi stolt hjem hele tre utmerkelser!

Beste identitetsdesign

Vinner: Lundegård Alpakka – av Appex

Juryens begrunnelse:
Ren, ordentlig, tydelig, balansert og velfungerende identitet for en bransje som ikke er bortskjemt med den slags. Troverdig og varm.

Beste nettsted

Vinner: Laastad & Co – av Appex

Juryens begrunnelse:
Gjennomført, utypisk med en inderlighet, kjærlighet til produktet og menneskene som kjøper. Det er sjelden en finner slikt på denne type nettsteder, uten at det går ut over det tekniske en bruker forventer.

Beste markedsstunt

Vinner: Interaktiv julegryte for Frelsesarmeen – av Appex

social_plakat

Juryens begrunnelse:
Helt klart beste idé, gjennomføring og resultat. Plusspoeng for å tenke utenfor boksen, og å koble det digitale til den fysiske verden. Imponerende at de fikk roboten til å fungere i praksis også.