Gründerne av AdmMit har fått realisert sitt drømmeverktøy – en bransjeløsning som effektiviserer datahåndtering og minimerer bruken av forskjellige systemer.

Prosjektet har involvert hele vårt tjenestespekter, fra utarbeidelse av AdmMits grafiske identitet til utvikling og drift av selve forretningsapplikasjonen, og deretter markedsføring av systemet gjennom eget nettsted, sosiale medier og presentasjonsfilm.

Applikasjonen

AdmMit-systemet gir ansatte og ledelsen i transport- og entreprenørbransjen bedre oversikt over nåtidsinformasjon.

Hver ansatt har enkel tilgang til funksjoner som arbeidsplan, HMSK-skjema, innsjekk og timeregistering. Ledere har oversikt over hvem som er hvor, materiellstatus, arbeidsplaner, kjøre- og hviletider samt regnskapsrapporter.

AdmMit er nettbasert og tilpasset bruk på mindre skjermer som iPad og andre tablets. Så uansett om man er i bil, gravemaskin, på kontoret eller i godstolen har både sjåfører og administrasjonen full oversikt.

Teknisk løsning

AdmMit er bygget på Microsoft-plattform og har grensesnitt mot mange andre systemer – blant annet løpende innhenting og analyse av data fra kjøretøy via REST/SOAP API’er, og integrasjon med lønns- og regnskapssystemer.

Systemet er bygget slik at det enkelt skal kunne integreres med nye systemer etter behov.

Nettsted og presentasjonsfilm

For å markedsføre løsningen sin har AdmMit blant annet fått utviklet både nettsted og presentasjonsfilm.

Karakterene i «AdmMit-universet» er bygget fra bunn av i 3D og skal leve videre som presentatører av systemet i både opplæringsfilmer, presentasjoner og øvrig markedsmateriell. Her kan du se filmen:

Det grafiske uttrykket har vi også tatt videre i selskapets nettsted admmit.no.

Hein Tore Tønnesen
Leder Consulting
977 33 822

Interessert i tilsvarende løsning?
Skriv inn din e-postadresse og Hein Tore tar kontakt!