Appex har utformet den visuelle identiteten til Lundegård Alpakka.

Med flotte alpakkaer på plass, visjon, målgruppe og kursen fremover ferdig staket, var Lundegård Alpakka klar for å få sitt eget uttrykk – en identitet forankret i driften.

Resultat

Resultatet ble en visuell identitet som er tydelig på sitt hovedprodukt, samtidig som den signaliserer varme og hjerterom. Stikkordene kvalitet, fagkunnskap, opplevelse, positiv, sympatisk og lun var bakgrunnen for utformingen.

Jeg er så fornøyd med logoen! Blir bare mer og mer fornøyd etter som tiden går – tusen takk! Har også vist den til både alpakkafolk og andre og bare fått supre tilbakemeldinger.

— Britt Vangsnes, Lundegård Alpakka

Se mer av de søte alpakkaene på Facebook.

Utmerkelse!

Under Gullsild-kåringen for 2014 vant Lundegård Alpakka og Appex pris for beste identitetsdesign.

Kathrine Kittang
Rådgiver digitale medier
971 57 677

Interessert i tilsvarende løsning? Skriv inn din e-postadresse og Kathrine tar kontakt!