Google AdWords kan gjøre din bedrift mer synlig og aktivt til stede i de øverste søkeresultatene når potensielle kunder er på jakt etter dine produkter eller tjenester.

Målbare resultater med Google Adwords annonser!

Annonsering med Google AdWords passer for alle bedrifter, om du er en stor bedrift i et globalt marked, eller en liten bedrift i et lokalt marked. Det fine med AdWords er at verktøyet har mange muligheter for målretting og kontroll. Vi jobber for at du skal oppnå de resultatene du er ute etter, enten det er å øke kjennskap til dine tjenester, øke salget i din nettbutikk, få flere henvendelser fra potensielle kunder eller rett og slett få mer relevant trafikk.
Google Adwords logo

Har du en bred målgruppe kan Google AdWords være et godt verktøy for å målrette annonser mot konkrete segmenter. Dette vil øke relevansen for målgruppen, som igjen øker sjansen for at de er med gjennom hele kjøpsprosessen og gjennomfører verdifulle handlinger for din bedrift.

Nøyaktig målretting

Google AdWords lar deg målrette annonsene geografisk mot steder av interesse for bedriften din eller mot bestemte demografiske lag. Med stedsmålretting blir det enklere å rette annonseringen mot de områdene der de riktige kundene befinner seg og begrense annonseringen i andre områder. Denne bestemte målrettingstypen kan derfor føre til økt avkastning (ROI).

Fleksibelt budsjett

Du avgjør budsjettet. Budgivningen i Google AdWords fungerer slik at man bestemmer et budsjett som indikerer hvor mye man er villig til å bruke på kampanjen daglig, så jobber systemet automatisk ut fra dette. Hvor stort budsjett du bør ha vil variere, og kostnaden og resultatet vil påvirkes av planleggingen og optimaliseringen av kampanjen. Vi hjelper deg.

Optimalisering

Et hvert prosjekt trenger styring for å oppnå målene som er satt. I Google AdWords har man tilgang til et stort antall målinger og man får et godt bilde av hva som påvirker folks atferd og hva de foretar seg etter at de har klikket på annonsene dine. Gjennom Google AdWords kan du gjennomføre oppfølging i form av kontinuerlige optimaliseringstiltak i takt med stadig mer data om brukernes søkemønstre.

Appex sin ekspertise utnytter alle muligheter i AdWords, slik at vi får maksimalt ut av vårt budsjett og gjør oss konkurransedyktige og synlige i et presset marked. Tommel opp for Appex som alltid er dyktige, engasjerte og tilgjengelige!

— Monika Johansen, Alliance Optikk

Slik er vår prosess

Vi produserer og optimaliserer Google AdWords for mange forskjellige kunder, men jobber alltid etter samme metode:

1. Målformulering
Før vi starter annonseringen din med Google AdWords er det viktig å sette en målsetning for annonseringen. Hva vil bedriften oppnå? Målet ditt avgjør hvordan vi utformer og gjennomfører annonseringen for best resultat.

2. Planlegging
Når vi har angitt kampanjens mål og målgruppe begynner arbeidet med å planlegge hvordan den skal gjennomføres. Dette innebærer å utforme kampanjens oppsett, finne søkeord, fordele budsjett og skrive annonsetekster.

3. Gjennomføring
Ved å analysere dine kunders søkemønstre og hva som konverterer, jobber vi aktivt med kampanjen og finjusterer underveis. Vi jobber hele tiden med å forbedre resultater og er opptatt av å optimalisere våre kampanjer på en så kostnadseffektiv måte som mulig.

4. Oppfølging
Til slutt handler det om å optimalisere gevinst, noe som innebærer å analysere resultatene og effektene av kampanjen og lære av dette til neste gang. Vi sørger for jevnlige rapporter og konverteringsanalyser.

Hvorfor velge Appex?

Appex har lang erfaring og solid kompetanse på annonsering for både store og små bedrifter. Det viktigste for oss er at din bedrift får digital markedsføring tilpasset behov og budsjett. Vi jobber transparent, slik at du som kunde har full innsikt i hvordan markedsmidlene blir brukt. I motsetning til mange andre byråer der ute har vi ikke låst bindingstid på våre markedsføringstjenester, slik at du alltid har full fleksibilitet.

Appex tilbyr et komplett og helhetlig spekter av tjenester innen annonsering og Google AdWords. I tillegg er vi sertifisert Google Partner, som betyr at vi har spisskompetansen som er nødvendig for at du skal lykkes.

Jan Thomas Rantaniitty
Fagleder digitale medier
+47 900 19 934

Solveig Egeland
Digital markedsfører
413 53 431

For å utnytte mulighetene dine hos Google,
skriv inn din e-postadresse og Jan Thomas eller Solveig tar kontakt!